22 Mayıs 2010 Cumartesi

Öz 2 SONSUZ GİZZEMİN SONU samağır mayıs 22insanlar biyolojik robot mu ? kozmik boyut mu ?Evren kozmik alem mi? Teolojik alem mi ?dualar ve erdemli monatlar pozitif enerjidir, manyetik dalgaları dokulara ve çevresine şifa, gıda, feyiz, sadet, zarafet ,güç katar, feyizli nazar, kalkan olur, muradın geçekleşmesine referans olur, kaderin güzeleşmesine, ömrün uzamasınapay katar, erdemli nazardır, marjinal nazara kalkan olur. marjinal monatlar negatif enerjidir, zarar verir, şeytani nazar olur. ROBOT RNASILKİ İNSANLAR ANASIYLE, BACISIYLE ZİNA YAPMAKTAN MÜNEZZEHSE.küli ( ilahi ) iradede hilebaz insan, fesat şeytan, zalim zebani, azaplı cehennem, yamyam gibi ilkel, basit, adi, vahşi, izetsiz, marjinal varlıklar yaratmaktan münezzeh ( uzak ) tır.zina yapan insan mahlukatan, hayvanlardan daha adi, ilkel, vahşi konumda, boyutta olur. kötü, adi, vahşi varlıklar külli iradeye dayanırsa ilahi sıfat hiç olur, külli irade ilkel, adi, basit, vahşi, izzetsiz varlıklar konumunda, boyutunda olur. ilahi irade hiç olur.itikatlar sanal olur.benim yüce Allahımın yapıtları en muhteşem şah eserlerdir, ilkel, basit, adi olamaz, ilahi mühendisin muhteşem ferasetine ilkel, basit, vahii yapıtlar yakışmaz.ilkel, vahşi, basit, adi olaylar, yapıtlar, yaratıklar ilahi kudrete yakışmaz, ilahi iradeye bağdaşmaz, muhteşem vadaniyete tersdüşer.Her varlık ( monat ) mekanik sistemdir, . her sistem kendi yeteneğini ( ferasetini ) işlem yapar.Her varlığın, boyutun, dokunun manyetik gövdesi vardır.Gizemli olaylar manyetik ferasetin işlevidir.Bilgi monatların manyetik dalgaları dünyayı bir iplik yumağı gibi kuşatır. Manyetik yumak büyük beyindir. Marjinal fıtratlı, kötü sıfatlı yaratıklar, varlıklar, yapıtlar, boyutlar, olaylar vahdani kudrete ters düşer, hiç yapar, itikat sanal olur.*******herşey külli iradeye dayanır itikadına göre herşey ilahi mühendisin taktirine, planına, projesine , oluşturduğu sebeplere dayanır. varlığın herşeyi varlığın kaderidir. örneğin havaya taş atsam olay benim ve taşın kaderidir. suyun buz, buhar olması varlığın kaderidir. deprem varlığın kaderidir. nehirlerin denize akması varlığın kaderidr. resamın tuvale fırçayı sürme şekli, sitili, performansı, aksiyonu, reaksiyonu levhi kaleme dayanır. herşey itikadında insan, melek, cin, şeytan, zebani ve hayvanlar teolojik robot olur. otomatik pilot misali.herşey itikadı münezzeh itikadını çürütür. itikadın hiç ve sanal olduğunun kanıtıdır.münezzeh itikadı herşey itikadını çürütür. itikadın sanal ve hiç olduğunun kanıtıdır, kötü yaratıklar başka varlığa dayanırsa ilahi irade çoğalır, hiç olur, itikatlar sanal olur.detay sonsuz gzemin sonu denklemlerindede&&&& her şey külli iradeye dayanır itikadına göre münezzeh itikadı, cüzi irade hiç olur, külli irade FESAT ŞEYTAN, HİLEBAZ İNSAN, ZALİM ZEBANİ, İNSAN YİYEN YAMYAM GİBİ ilkel, basit, vahşi, izzetsiz, marjinal, kötü sıfatlı varlıklar boyutunda olur, Vahdani vasıf hiç olur, itikatlar sanal olur.KÜLLİ İRADE İLKEL, BASİT, VAHŞİ, İZETSİZ, YETERSİZ, ACİZ,HÜKÜMSÜZ, GEÇERSİZ OLUR.**İlahi iradeye külli veya vahdani irade denir. İlahi muhteva teolojik olur.**Doğal olaylara kozmik, dogmatik, natürel denir.**Evren teolojik alemse her şey külli iradeye dayanır, her şey teolojik olur, varlıklar yapay olur, münezzeh itikadı hiç olur.**münezzeh itikadı nedir ; külli irade kötü sıfatlardan münezzehtir. Yani uzaktır.yüce AllahımKÖTÜ SIFATLI VARLIKLAR YARATMAZ, FENOMENLER OLUŞTURMAZ, OLUŞMASINA SEBEP OLMAZ, SEBEP OLUŞTURMAZ.**Evren kozmik alemse her şey dogmatik şartlar zaruretine dayanır, natürel olur, her şey külli iradeye dayanır itikadı sanal olur.****Natürel felsefeciler evrenin gücüne külli irade der.***Taktir kaderin kendisidir, kazada kaderdir. Varlığın sahip olduğu boyutlar ve içinde bulunduğu şartlar varlığın kaderidir, boyutlar veya şartlar değişince kader değişir.***Teolojide kader taktiri ilahiye dayanır. Kozmolojide şartlar zaruretine dayanır.*****ben kötü sıfatlardan münezzeh muhteşem ferasetli Allaha inanırım. İlahi iradeye külli veya vahdani irade denir. İlahi iradeye dayanan her şey külli (teolojik, vahdani ) olur.******benim yüce Allahımın muhteşem feraseti hilebaz fıtratlı insan, fesat fıtratlı şeytan, zalim fıtratlı zebani, insan yiyen yamyam, azap sıfatlı cehennem gibi ilkel, basit, vahşi, izzetsiz, marjinal varlıklar yaratmaktan, oluşturmaktan, oluşmasına sebep olmaktan, sebep oluşturmaktan münezzehtir, yani uzaktır.------her şey külli iradeye dayanır itikadına göre zebani, şeytan, yamyam gibi her şeyi yaratan, oluşturan, oluşmasına sebep olan, sebep oluşturan külli irade olur.Külli irade kötü sıfatlardan münezzehtir itikadına göre külli irade şeytan, cehennem, zebani gibi kötü sıfatlı varlıkları yaratmaktan, oluşturmaktan, oluşmasına sebep olmaktan, sebep oluşturmaktan münezzeh ( uzak )olurA-her şey eşittir külli iradeye dayanır, teolojik (külli, vahdani )olur.B-her şey eşittir dogmatik şartlar zaruretine dayanır, kozmik ( natürel ) olur.gerçeğin doğrusu bir cevabı tek denklemine göre ya her şey kozmiktir ( dogmatik, natürel ), yada her şey teolojiktir ( külli, vahdani ) dir.birisanal, diğeri asal olur22222222222222Ffffffffff 03:35 0 yorum ayetler feytulah gülenin kader kitabından alınmıştır. yunus ayeti 10/ 49 deki Allahın dileği .dışında ben kendime zarar, fayda verecek durumda değilim, her ümmet için bir süre vardır.. levhi mahfuzda her şey tayin ve tespit edilmiştir, işte bu kaderdir.saffat ayeti37 /16.yasin ayeti 36/ 12 İŞLEDİKLERİNİ VE ESRLERİNİ yazan biziz.en-am 6/59 ayetinde gaybın anahtarı onun katındadır, onları ancak o bilir.... yaş kuru ne varsa hepsi kitab-ı mübindediir. yerde ve gökte görülmeyen her şey şüphesiz kitab-ı mübiyn ' dedir ayet neml, 27 / 75.yani tüm olayların, varlıkların kaderi Allaın külli iradesinde bir kitap tır.f. gülen in kader kitabı sayfa 19 daki ayet- her insanın kaderini boynuna doladık .isra ( 17 / 13 )varsayım1-Her şey her şey külli kadere dayanırsa, taktirden kaynaklanırsa; yaratıklar yapay olur robot misali, münezzeh itikadı masal olur, dini kitaplarına, peygamberlere gerek kalmaz,ahiret anlamsız olur, hiçbir şey kozmik olmaz,2- Her şey dogmatik olursa külli muhteva masal olur.3- Allah tin kütleyi yarattıktan sonra kendi haline terk tiyse hiçbir şey yaratık olmaz, Kozmik olur peygamberler ihtiyaç , din kitabındaki sevap ve günah dışındaki her şey masal olur örneğin tin kütle hariç tüm tüm olaylar, varlıklar kozmik olur, dogmatik şartlar zaruretine dayanır, her şey itikadı sanal olur.bak savlarımdan evrenin oluşumuna.3333333333333www denklemler.1- her şey külli iradeye dayanır itikadı münezzeh itikadını hiç yapar.itikat sanal olur.2- Münezzeh itikadı her şey itikadını hiç yapar, itikat hiç olur, sanal olur3- hilebaz fıtratlı insan, fesat fıtratlı şeytan, zalim fıtratlı zebani, gazaplı cehennem , cüzi irde gibi ilkel, basit, vahşi, izzetsiz, marjinal kötü sıfatlı varlıklar külli iradeyi ve münezzeh itikadını hiç yapar. itikatlar sanal olur.4- Kötü sıfatlı yaratıklar başka varlığa dayansa vahdani irade tek olmaz, çoğalır hiç olur, itikat sanal olur.5- Cüzi olaylar her şey itikadını ve münezzeh itikadını çürütür, itikat sanal olur.6-insan yaratıksa yapay olur, cehennem anlamsız olur,7-insan kozmik ise sevap ve günahın dışındaki kader, taktir, tecelli gibi itikatlar hiç olur, her şey itikadı sanal olur.hiçler ve sanal itikatlar insanların ve varlıkların kozmik boyut olduğunun, dogmatik şartlar zaruretine dayandığının kanıtıdır.Yukarıdaki formüle göre dini itikatlar sanal olur, evren kozmik alem olur.qqqqq hangisi doğrudur :1- her şey külli iradeye dayanır,2- külli irade kötü sıfatlardan münezzehtir, 3-kötü sıfatlı yaratıklar başka varlıklar tarafından yaratılmıştır.Cevap 1 ve 2 seçeneğidir. Geçeğin doğrusu bir, cevabı tek denklemine göre seçeneğin biri asal, diğeri sanal olur.Bir itikat sanal olursa tüm itikatlar sanal olur.külli irade kötü sıfatlardan münezzehtir.4444444444444444444444444*********her varlığın iş yapma yeteneği ( feraseti ) vardır. Örneğin kırılan kemik kendi kendini tamir eder. Dua ve erdemli öğeler pozitif enerjidir, feyizli dalga yayınlar, dalgalar her şeyi ihya eder. detay diğer bloklardaOooooo Benim yüksek idealim yüce Allahıma toz konmasını, gölge düşürülmesini engellemektir, marjinal ferasetleri eritmektir***** ben kötü sıfatlardan münezzeh, muhteşem ferasetli Allah a inanırım.*****benim yüce Allahım fesat fıtratlı şeytanlalar, zalim fıtratlı zebaniler, fetvaz fıtratlı insanlar gibi ilkel, basit,vahşi, kötü, izzetsiz, marjinal varlıklar yaratmaz, oluşturmaz, oluşmasına sebep olmaz, sebep oluşturmaz. Benim yüce Allahlımın muhteşem feraseti Böyle kötü varlıklar , fenomenler yaratmaktan, oluşturmaktan münezzehtir.******YÜCE Alahımın ilahi iradesine külli irade veya vahdani irade denir 5555555555555İnsanların, zebanilerin, şeytanların, meleklerin, cinlerin cüzi iradesi yapaysa cehennem anlamsız, hiç olur,6- Her şey denkleminde varlıklar yapay olur. Kamyon, robot, otomatik pilot emsaldir,7- İnsan, şeytan, zebani yaratık değilse,ilahi plana, programa dayanmıyorsa, taktirden kaynaklanmıyorsa , kozmikse, dogmatik şartlar zaruretine dayanıyorsa.A- ilahi kitaplara ihtiyaç vardır, fakat sevap ve günahın dışındaki taktir, tecelli, kader gibi itikatlar sanal olur, hiç olur,B- Kozmik varlıklar her şey denklemini çürütür.Şeytanın, insanin fesatlığı, hilebazlığı, izzetsizliği, zebanin işkencesi, zalimliği, zulmü ferasetlerin diksiyonudur, şifresidir, simgesidir,kodudur, eseridir.formüllere göre dini kitaplar ilahi olmaz, sanal olur.Çünkü:1-benim yüce Allahım kötü varlıklar yaratmaktan münezzehtir,2- herşey külli iradeye dayanır tefekkürü yanlıştır- çünkü münezzeh itikadı, cüzi irade, taktir, tecelli, kader gibi itikatlar hiç olur,3- şeytan fıtratlı yaratıklar, hilebaz ferasetli yaratıklar cüzi iradeye dayanırsa her şey tefekkürü hiç olur,4- her şey tefekkürüne göre tüm yaratıklar yüce Allaın yapıtlarıdır.her yapıt yapay olur. robot misali. cehennem ve her şey anlamsız olur.5- şeytan, zebani, insan gibi varlıkların cüzi iradesi yapay değilde kozmik olsa.taktir, tecelli, kader gibi itikatlar ve her şey itikadı hiç olur.6- fesat fıtratlı şeytanlar, zalim fıtratlı zebaniler, hilebaz, hırsız, fetvaz, fesat fıtratlı insanlar, ve kötü yaratıklar ilahi iradeye dayanmazsa başka varlığa, mabuda dayansa ilahi irade tek olmaz, hiç olur.7- kötü varlıkların iradesi cüzi olsa her şey itikadı hiç olur.ROBOT yüce Allahın yarattığı, oluşturduğu, oluşmasına sebep olduğu, sebep oluşturduğu varlıklar, yapaydır, TEOLOJİK (külli, ilahi ) olur.Taktir kaderin kendisidir. Kozmik varlık : yüce Allahım evreni yarattıktan sonra kendi haline terk ettiyse; doğal şartlardan insanlar, hayvanlar, melekler,şeytanlar,zebaniler, cinler,cehennemler gibi varlıklar oluştuysa tüm varlıklar teolojik olmaz, kozmik ( natürel ) olur, dogmatik şartlar zaruretine dayanır.Teolojik inakta insanlar, hayvanlar yapay olur, biyolojik robottur.İki ihtimal1- evren yaratıldıktan sonra kendi haline terk edildi2- büyük patlamadan evren oluştu. Detay diğer bloklarda.Ya insanlar biyolojik robottur, yada ilahi kitaplar peygamberlerin muhteşem sanatsal eseridir. Peygamberler uygarlığı 400- 500 yıl ileriye fırlamasına sebep olan muhteşem karizmalardıwwwwww robotKülli irade hırsız fersetli insan, fesat iradeli şeytan, zalim ferasetli zebani gibi ilkel, vahşi, basit, hırsız, fesat, zalim, izzetsiz, marjinal yaratıklar yaratmaktan münezzehtir.Kötü yaratıklar başka tanrıya dayanırsa ilahi irade tek olmaz, hiç olur. Tüm itikatlar sanal olur.Kötü varlıklar ilahi iradeye dayanırsa vahdani irade kötü varlıklar boyutunda oLur, ilahi irade hiç olur, tüm itikatlar sanal olur.Her şey itikadında yaratıklar yapay olur,İNSANLAR BİYOLOJİK ROBOT OLUR.İNSAN PLANLIYAN, TASARLIYAN, PROGRAMLIYAN, YAPAN, DONATAN kim ?külli irade.Varlık yapay olmazda kozmik olursa varlıklar dogmatik şartlar zaruretine dayanır, natürel olur. cüzi olaylar kozmik iradeye dayanır. her şey itikadı sanal olur.İtikatlar sanaldır insanlar kozmik boyuttur.formüller bu savın kanıtıdır.Münezzeh itikadına göre varlıklar yaradılış gayesine uygun erdemli ferasetle donatılır, planlanır, programlanır.kötü sıfatlarla donatılırsa münezzeh itikadı hiç olur, sanal olur, tüm itikatlar sanal olur.****ya her şey külli iradeye dayanır, teolojik olur, yada her şey kozmik olur, dogmatik şartlar zaruretine dayanır. üçüncü varsayım yoktur. ve gerçeğin doğrusu birdir, cevabı tektir. seçenek iki olursa biri asal, diğeri sanal olur, örneğin –a- şeytan kozmik olmaz.b- şeytan külli olmaz. Hangi seçenek asaldır.hhhh Ya her şey yüce Allahın yapıtıdır, yapıt varlıklar yapay olur robot misali, ilahi kader, plan, program tecelli eder. Yada her şey kozmiktir, dogmatik şartlar zaruretine dayanır, hiçbir şey külli ( teolojik) olmaz, külli ( vahdani ) iradeye dayanmaz.Her şey külli iradeye dayanır tefekkürü yanlıştır, asal değil, sanaldır.*******dddddddd her şey külli iradeye dayanır tefekkürüne hayır. çünkü münezzeh itikadı hiç olur, yamyam, şeytan, zebani, cehennem gibi kötü, izzetsiz olaylar, ilkel, vahşi, basit varlıklar külli iradeye dayanır, külli iradenin vahdani vasfı, külli niteliği yok olur. vahdani irade ilkel, kötü, vahşi varlıklar konumunda olur, tek varlık izzetsiz,aciz, yetersiz, hükümsüz, geçersiz olur, kötü sıfatlardan münezzeh olmaz.2- münezzeh itikadı cehennem, şeytan gibi kötü varlıkları hiç yapar,3- kötü yaratıklar vahdani iradeyi, münezzeh itikadını hiç yapar,4- kozmik olaylar,cüzi irade, münezzeh itikadı her şey külli ( vahdani ) iradeye dayanır tefekkürünü hiç yapar,5- vahdani irade olsaydı kötü varlıklar olmazdı, kötü varlıklar varsa külli irade sanal olur,6- her şey tefekküründe tüm olaylar, varlıklar vahdani iradenin eseri, simgesidir, şifresi, kodu olur,7- külli denklemde tüm varlıklar yapay ( mekanik sistem) olur, robot misali.66666666666666666KÜLLİ KADEREVET HANESİteolojik muhtevada her şey (olaylar, yaratıklar ) külli kadere dayanır,taktire bağlıdır, hiçbir şey kozmik olmaz, her şey teolojik olur. Yaratıklar Allahın yapıtlarıdır, her yaratık yapay olur, robot misali. Okey mi evetse,1- Münezzeh itikadı anlamsız olur,2- İnsanlar, hayvanlar yapay olur, robot konumunda olur,3- İnsanlar suçlu, kusurlu, kabahatli olamaz,4- Hilebazlık, hırsızlık, zina gibi izzetsiz, marjinal fenomenler külli kadere dayanır,taktirden kaynaklanır,5- Yapay varlığa cehennem ateşi anlamsız olur.HAYIR HANESİizzetsiz marjinal fenomenler, ilkel, basit, vahşi fenomenler külli kadere dayanır mı, okey mi hayır, neden çünkü benim Allarımın muhteşem ferasetsinin oluşturduğu yapıtlar, fenomenler mükemmel , muhteşem olur, izzetsiz, marjinal, ilkel, basit, vahşi yapıtlar, fenomenler mükemmel ferasete ters düşer, külli kadere dayanmaz, taktirden kaynaklanmaz,teolojik olmaz. öyle ise Kozmik olur.Hilebazlık, hırsızlık, zina gibi izzetsiz, marjinal fenomenler münezzeh itikadına göre külli kadere dayanmaz, taktirden kaynaklanmaz, teolojik olmaz, kozmik olur.Gerçeğin denklemine göre her şey ya teolojiktir, yada kozmiktir., detay ekte.Robot VARSAYIMLAR1- Teolojik açıda her şey külli iradeye dayanır, her şey insan için anlamsız olur, çünkü insan ve yaratıklar yapay olur, Allahın yapıtlarıdır.2- Kendi haline terk açısı. Evrenin oluşumu savımda tin kütle parçalanır, ışınlara dönüşür, ışınların kilitlenmesinden varlıklar oluşur. tüm olaylar, varlıklar kozmik olur, dogmatik şartlar zaruretine dayanır.bak evrenin oluşumu başlıklarına.Allah tin kütleyi yaratıktan sonra kendi haline terk ettiyse tüm olaylar, varlıklar kozmik olur, hiçbir şey külli iradeye, külli kadere dayanmaz, taktirden kaynaklanmaz,aksi taktirde kozmik olmaz, yapay ve teolojik olur.din kitaplarındaki sevap ve günah dışındaki her şey masal olur.peki yıldızları, insanları, mahlukatı kim yarattı, yaratıldıysa yapay olur, yaranılmadıysa dogmatik olur, kozmik muhtevada bence ilk hayat denizde başladı , bugünkü varlıkların atası denizden çıkan sürüngenlerdir,doğal seleksiyonda elenen dallar yok oldu, bugünkü varlıklar evrimleşen dallardır.yani varlıkların oluşumu doğal sebeplere dayanır, kozmik olur.peki evrendeki dengeyi, düzeni, ahengi, nizamı, olayları,olguları kim oluşturdu. Allah dersek insanların ve hayvanların fonksiyonu kozmik olmaz, teolojik olur, insanlar suçlu, kabahatli olmaz. TEOLOJİK muhtevasında her şey doğal şartlar zaruretine dayanır, kozmik olur. Tin kütlenin haricinde her şey külli iradeye dayanmaz, teolojik olmaz, dogmatik şartlar zaruretine dayanır, kozmik olur,3- Kozmik açı-Kozmik muhtevada Varlığın içinde bulunduğu şartlar, sahip olduğu boyutlar varlığın kaderidir, şartlar, boyutlar değişirse kaderi farklılaşır.teolojik muhtevada Allahın yarattığı şartlar, donattığı boyutlar varlığın kaderidir, taktirle değişir.insanlar yaratıldıktan sonra kendi hallerine terk edilmişse suçlu, kabahatli olur, yukarıdaki kendi haline terk mevzuatı geçerli olur,yaratık ise yapay olur. Her şey külli iradeye dayanıyorsa gerçeğin denklemine göre her şey teolojik olur, hiçbir şey kozmik olmaz.Gönderen Allah zaman:tttt adam rakı, şarap içer, cumaye gider, hilebazlık yapar, kul hakı yer camiye gider.bu müslümanlık değildir, şeytanlıktır, ilahi emirleri hiçe symaktır, geçersiz, hükümsüz, yetersiz, önemsiz olmasına sebep olmaktır.mayıs ilkel, vaşi, izetsiz, basit varlıklar zeayeteneği ilkel, basit, adi, izzetsizolur. adeyaşam nemasıdır, ömrü sınırlıdır.şınlarn kilitlenmesinden veya başka evren dönemi beyinleri manyetik boyuta geçmesinden manyei beyiler meydanagelir, kötü sfatlardan münezzeh olur,zeka yetenekleri ve feraseleri sonderecemükembel, erdemli olur. evrein manyetik enerisi beslenme gıdasıdır. el, ayak, göz kulak gibi hiç bir araca geece ihtiyaç duymaz, bağımlı olmaz. herşeyi beyin gücüyleyapar. frseti vahdani nitelikte olur.evren kapalı sistemdirolay ilk boyutan galaksiler boyutuna, gaaksiler boyutundan ilk boyuta dönüşümlü olarak tekrarlanır. süreç 100 veya dahafazla milyaryıldır.
Gönderen allah zaman: 03:44 0 yorum
if (window['tickAboveFold']) {window['tickAboveFold'](document.getElementById("latency-8666242300664911986")); }
15 Şubat 2010 Pazartesi
dualar ve erdemli monatlar pozitif enerjidir, basiret saçar, dokulara ve çevresine şifa, gıda, feyiz, sadet, zerafet katar, ruhu feyizli yapar
Gönderen allah zaman: 03:22 0 yorum
if (window['tickAboveFold']) {window['tickAboveFold'](document.getElementById("latency-6751228901076724723")); }
Evrenin oluşumu- büyük patlamada parçalar dik açıda fırlasaydı sonsuzluğa uzanırdı, ışık hızında fırlamasaydı varlıklar oluşmazdı. Büyük patlama teorisinde bence tin kütle parçaları ışık hızında , dar açıda fırladığından oval yol çizerek 600- 700 milyon ışık yılı sonra konkav ve konveks açıdan at nalı yörünge olur. , yandan gelen ışınlar at nalına kilitlenerek monatlar ( varlıklar ) meydana gelir.monatlara kilitlenen ışınlar monatları içten ve dıştan bir iplik yumağı gibi kuşatarak manyetik kollar, kozmik ruh, fotonik hacim oluşur. Manyetik kollar diğer monatlara kilitlenerek ünitel, kompleks, kolektif, sistematik, mekanik monatlar ( varlıklar ) oluşur. Manyetik kollar varlıkları birbirine kilitlerken arada kalan monatlar yay olur monatların birbirine yapışmasını, çarpışmasını önler.yer çekimi yoktur dünya kuşatan manyetik öğeler havaya atılan taşı dünyaya iter, taş yere yapışır. Niwtonun yasaları itme gücünü formüller, gitme vizyonunu simgeler. Bu formül tüm varlıklara emsaldir. Zıt yönde dönen N S manyetik lifler birbirine kilitlenir ünitel varlıklar meydana gelir, Aynı yönde dönen NN VE SS lifleri çarpışır, itişir.tad, koku, ses, zaman, ağırlık yoktur, sanal gerçektir. Suya batırılan cismin ağırlığı azalmaz, taşırdığı su kadar manyetik fonksiyonu farklılaşır.******feraset- her varlık bir mekanik sistemdir, ferasettir, bilgisayardır. Varlığı oluşturan monatların sayısal, şekilsel, hacimsel, hareketsel kolektif fonksiyonunu varlığın manyetik kolları aktivite, reaksiyon, aksiyon, işlev yapar. Örneğin kırılan kemiği kemik hücreleri tamir eder. Bu olay dokunun, varlığın iş yapma yetenliğidir, aklıdır, iradesidir, ferasetidir tüm varlıklara emsaldir.
Gönderen allah zaman: 03:21 0 yorum
if (window['tickAboveFold']) {window['tickAboveFold'](document.getElementById("latency-6978083663692887981")); }
Monatların ( varlığın ) manyetik kolları varlığın özeliğini taşır, varlığın şifresidir, simgesidir, kodudur.Her varlık diğer varlıklara, olaylara, olacağa, geleceğe kendi şifresinden kader katar.insanların, hayvanların beyin dalgaları,güneşin, ayın, gezegenlerin, galaksilerin, evrenin, bitkilerin manyetik kolları yer küreyi bir iplik yumağı gibi kuşatır bu manyetik yumağa büyük beyin diyorum.büyük beyindeki boyutlar uykuda bölük, pörçük, apraşık olarak görünür, günün yoğunluğu ağır basar.çiçek gibi güzel şifreler, erdemli şifreler varlıklara, insanlara, olaylara, olacağa, geleceğe iyi kader katar, iyilik yapar, ihya eder. Yılan, şeytan, verem, kanser, hilebaz, hırsız gibi kötü şifreler kötülük yapar, zarar verir, helak eder.Bireyin erdemli duyguları büyük beyindeki iyi boyutlrı aktif yapar, erdemli boyutlar bireyin amacının gerçekleşmesine güç katar, referans, hidayet, hikmet, kudret olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder